Kommunikációs audit

Ügynökségünk felméri a kommunikáció erős és gyenge pontjait. Olyan hatékonysági térképet készítünk, amelynek segítségével láthatóvá válik, mely területeken szükséges a beavatkozás, hol érdemes erősíteni. Kvantitatív és kvalitatív elemzésünk nemcsak a külső csatornákra terjed ki: igény esetén felmérjük a belső vállalati kommunikáció hatékonyságát is.

Kommunikációs stratégia

A tervezésbe fektetett munka legalább olyan fontos a sikerhez, mint a precíz megvalósítás. Ezért helyezünk akkora hangsúlyt a stratégiai szemléletre: nemcsak a fő üzenetek, csatornák, célcsoportok meghatározása a dolgunk, hanem egy előzetes menetrend pontos kidolgozása és a lehetséges buktatók, veszélyek feltérképezése is.

Médiamenedzsment

Összeállítjuk és folyamatosan frissítjük, szükség szerint bővítjük a célcsoportok eléréséhez szükséges médiakapcsolatok adatbázisát, mely tartalmazza az egyes médiumok legfontosabb jellemzőit és a kontaktszemély elérhetőségét. Sajtóanyagokat készítünk, szakmai anyagokat a sajtó számára emészthető formátumúvá alakítunk. Részletes elemző, értékelő médiafigyelést biztosítunk.

Sajtóesemények, rendezvények szervezése

Sokan gondolják, hogy a sajtóesemény a digitális világ korában elavult “technológia”. Mi másképp látjuk: semmilyen virtuális esemény nem helyettesítheti a személyes találkozás érzelmi töltetét, információs értékét. Ügynökségünk kiemelt figyelmet fordít arra, hogy ügyfeleink és partnereink számára egyaránt hasznos sajtóeseményeket és rendezvényeket szervezzünk.

Válságkommunikációs tanácsadás

A média, az ügyfelek, a partnerek és a közvélemény szempontjait is szem előtt tartva meghatározzuk a sebezhető pontokat, a lehetséges veszélyforrásokat. Számba vesszük a válság kialakulását és lefolyását befolyásoló külső körülményeket, definiáljuk a potenciális támadók körét és várható kommunikációs stratégiájukat.

Közösségi média kommunikáció

Integrált közösségi jelenlétet építünk: a márkával folytatott párbeszédet igyekszünk kiterjeszteni a legkülönbözőbb internetes felületekre. Ügynökségünk a közösség-menedzsment mellett az online jelenlét technikai feltételeit is megteremti. A vállalati honlaptól kezdve a közösségi oldal arculatának és programozási hátterének elkészítésétől egészen a közösségi felületeken látható applikációk megtervezéséig és kivitelezéséig vállaljuk az integrált online márkajelenlét kidolgozását. Analitikai oldalunk, a Fészbuker segítségével rendszeres visszajelzést adunk a közösségszervezés hatékonyságáról.

Pénzügyi és tőzsdei kommunikáció

Egy tőzsdén jegyzett vállalat számára a transzparens és meggyőző kommunikáció hatása sokszor közvetlenül, a részvényárfolyam alakulásában mérhető. Évekre visszanyúló iparági tapasztalataink és kapcsolatrendszerünk lehetővé teszi, hogy erős támogatói legyünk egy vállalat pénzügyi kommunikációs tevékenységének. Vállaljuk vállalatfelvásárlások és tőzsdei bevezetések (M&A, IPO) kommunikációját, valamint a befektetői kommunikációt (IR) is.

CSR tanácsadás (társadalmi szerepvállalás)

Helyzetelemzésben összegezzük a jelenlegi kommunikációs adottságokat, és elemezzük a versenytársak társadalmi felelősségvállalását is. Ezt követően kijelöljük a további CSR-tevékenység céljait, fő irányait és az azokhoz tartozó kommunikációs eszközöket. A jövőbeni irányokról egyeztetve dolgozzuk ki a CSR-stratégiát. Elkészítjük az egyes kezdeményezésekhez, programokhoz, minikampányokhoz tartozó kommunikációs terveket, kidolhozzunk az üzeneteket, és összeállítjuk az ezek közvetítésére alkalmas médiastratégiát.

Kommunikációs, prezentációs tréning

A tréning során a kommunikátorok a meggyőző szereplés elsajátításához kapnak segítséget televíziós szakemberek bevonásával, stúdiókörnyezetben. Prezentációs tréningünkön a hatékony prezentáció elkészítésének technikái sajátíthatók el.