A Front Page Communications független kommunikációs tanácsadócég, mely hazai és nemzetközi vállalatok stratégiai kommunikációs tanácsadására fókuszál: a tervezéstől a megvalósításig látjuk el az ügyfelek kommunikációs feladatait.

Úgy gondoljuk, hogy a kommunikációs tanácsadás szoros, bizalmi viszonyt feltételez a tanácsadó és megbízója között. Ennek elérése érdekében kiemelt figyelmet fordítunk az ügyfeleinkkel történő szoros partneri viszony kialakítására. Tanácsadó cégünk ügyfelei minden esetben számíthatnak a gyors és pontos együttműködésre, mely alapja a hatékony kommunikáció megvalósításának. Célunk, hogy ügyfeleinkkel hosszú távon működjünk együtt, elérve a közösen meghatározott kommunikációs célt és folyamatosan erősítve a megbízó pozitív imázsát.

Kiterjedt partneri hálózatunk, valamint saját fejlesztéseink is segítik ügyfeleink kommunikációját. A Front Page Communications működteti és fejleszti a Fészbukert, amely Magyarország legkedveltebb Facebook oldalainak toplistája.

Vezetőink

R. Kovács Dániel
ügyvezető igazgató
Közgazdász, PR- és kommunikációs szakember, a Front Page Communications alapítója, ügyvezetője. 2001-2004 között a Figyelő című üzleti hetilap újságírója, az InfoRádió Befektető című magazinjának szerkesztője, valamint a Forintos Percek (ma Milliók Reggelire) című rádióműsor társ-műsorvezetője volt. 2003-ban a közönség és a szakmai zsűri döntése alapján elnyerte a Budapesti Értéktőzsde „Az év újságírója – Tőzsdei Legek” díját. 2007-ben a Milliók reggelire című gazdasági, pénzügyi televíziós program műsorvezetője volt. A műsor szerkesztősége elnyerte a Budapesti Értéktőzsde Tőzsdei Legek díjkiosztóján az év Média díját. 2004-ben csatlakozott a Privy Council Communications PR ügynökséghez előbb ügyfélkapcsolati igazgatói, majd vezető tanácsadói pozícióba. Munkája során széleskörű kommunikációs tanácsadói tapasztalatra tett szert az ingatlan-, élelmiszeripar, pénzügyi szolgáltatói-, média- és egyéb szolgáltatói piacokon. R. Kovács Dániel a Magyar Public Relations Szövetség elnökségi tagja.

Bradács András
stratégiai igazgató
Szociálpszichológus, PR- és kommunikációs szakember, a Front Page Communications stratégiai igazgatója. Több mint tízéves tapasztalatot szerzett különböző kommunikációs területeken. 2001-2007 között a Capital Group kommunikációs tanácsadó cégcsoportnál dolgozott vezető pozícióban. 2007-ben a Hírszerző online hírportál stratégiai igazgatója, 2007-2011 között pedig az Image Factory kommunikációs ügynökség ügyvezető igazgatója és újmédia vezető tanácsadója. Az elmúlt években több iparágban segítette különböző méretű vállalatok kommunikációját, valamint rendszeres zsűritagja közösségi médiás versenyeknek.