Hotel Toplista: a legtöbb új rajongót gyűjtő szállodák

Több mint hatezer Facebook-rajongót gyűjtött idén nyáron a Tisza Balneum Hotel, amely így a hazai szállodák közül a legtöbb új lájkolót szerezte – derül ki a Front Page Communications által készített elemzésből. A tourism&social című e-magazin őszi számában található összefoglaló szerint jelenleg a sümegi Hotel Kaptány Wellness vezeti a magyar hotelek toplistáját 123 ezer rajongóval.

A hazai szállodák közül idén nyáron a Tisza Balneum Hotel gyűjtötte a legtöbb új Facebook-rajongót, összesen több mint 6,5 ezret, így 74 százalékkal nőtt a rajongótábora. Az aktív és hangulatos tartalom mellett a sikerhez hozzájárult, hogy szelfipadot állítottak fel és így ösztönözték a vendégeket, hogy örökítsék meg élményeiket, és posztoljanak a szálloda oldalára. A Front Page Communications által üzemeltetett Fészbuker.hu adatai alapján összeállított toplistán a nyári hónapok rajongószerzésében a Hotel Visegrád lett a második, 3,2 ezer új lájkolóval, a dobogó harmadik fokára pedig a Gunaras Resort SPA Hotel léphetett fel 2,8 ezer új követővel.
A teljes rajongószámot tekintve a hazai szállodák közül a Hotel Kapitány Wellness vezeti a rangsort 123 ezer rajongóval. Második a Bambara Hotel (74 ezer), harmadik pedig az Oxigén Hotel Family & Spa Noszvaj (54 ezer).

Új rajongók – TOP 10 magyar szálloda a Facebookon*
2017. június-augusztus között szerzett új rajongók száma alapján (kerekített számok)
1. Tisza Balneum Hotel 6,5 ezer
2. Hotel Visegrád 3,2 ezer
3. Gunaras Resort SPA Hotel 2,8 ezer
4. Aquaworld Resort Budapest 2,7 ezer
5. Wellness Hotel Gyula 2,5 ezer
6. Castellum Hotel Hollókő 2,4 ezer
7. Hunguest Hotel Forrás 1,9 ezer
8. Aquaticum Debrecen 1,6 ezer
9. Hotel Délibáb – Hajdúszoboszló 1,4 ezer
10. Hotel Lövér 1,3 ezer
*A lista MSZÉSZ (Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének) tagok szálláshelyet népszerűsítő, hivatalos Facebook-oldalait tartalmazza.

tourism&social 2017. ősz
tourism&social – turizmus a közösségi médiában, 2017. ősz

A teljes rajongószám alapján összesített toplista, valamint a nyári szállodai közösségi média aktivitásról készült összefoglaló megtalálható a tourism&social e-magazin 2017. őszi számában, amely letölthető erről a linkről. A „turizmus a közösségi médiában” alcímmel megjelenő kiadványban a Facebook-oldalak teljesítménye mellett szállodai közösségi média oldalakat üzemeltetők részére találhatóak őszi és téli tartalmi javaslatok, valamint a Front Page Communications szakértőinek hasznos tippjei adminok részére.
tourism&social e-magazin: http://www.frontpage.hu/t&s/2017_osz/?ref=53865